29 de febrer 2008

Fins aviat!!

No podia ser que un 29 de febrer no escrigués més d'un post... ja que passa un cop cada quatre anys, almenys fem-ho bé no?

Doncs ara ja sí que tinc la maleta a punt, amb jerseis i bufandes i tot el que necessito (m'han donat fins i tot un dossier per saber què veuré al British Museum, però com que no faig història de l'Art de treball res de res! A gaudir sigui dit!)

La temperatura màxima no pujarà dels 10 graus segons les previsions, i com ja és habitual alguns dies de pluja tindrem (esperem que no tots!).

Moltes noies s'exclamaven quan deien que el màxim de pes per no haver de pagar un plus a l'aeroport era de 20 quilos. I bé, he pesat la meva maleta per curiositat i... 8,3 quilos :D Si és que jo sóc així! La roba justa, un parell de pantalons i un parell de bufandes, més el que ja duc posat. Ni cinquanta sabates, ni trenta botes, ni dos estoigs de maquillatge ni deu abrics per canviar-me dos cops al dia. Que no me'n vaig a l'Àfrica i només són sis dies! Però ves, no hi ha gaire cosa a fer...

I no m'enrotllo més... Feliç setmana a tothom! :D

032

4 comentaris :

  1. Bon viatge, i ja ens ho explicaràs!

    ResponElimina
  2. Com que suposo que no ho veuràs fins que tornis, espero que hagi anat molt bé, el viatge!!!

    Jo també sóc de les teves (per si ho dubtaves). Pensa que tu no hauràs de carregar tant de pes i serà més portable :-)

    ResponElimina
  3. a veure si t'hauràs quedat curta de roba d'abric!!!! que farà molt de fred!!! quan jo vaig anar amb els alumnes eran abril i t'assegure que mai he passat tant de fred. En una setmana ens va ploure, ens va nevar, vam tindre tempesta de vent, va fer sol, va pedregar... En fi, Londres és una ciutat fantàstica així que passa-t'ho molt bé i ja contaràs!!

    ResponElimina
  4. Bon viatge bonica!!!!!!
    Disfruta!!

    :*)

    ResponElimina