27 de febrer 2008

D'aquí... fins a on?

No sé si alguns de vosaltres recordareu un anunci que la Generalitat de Catalunya va emetre per TV3, com a campanya per promoure el reciclatge de la matèria orgànica. Tot començava amb una poma dalt d'un arbre, que posteriorment era menjada, reciclada, i convertida en compost. Aquest després servia per adobar camps d'on en naixerien pomers, que fan més pomes i així el cicle torna a començar. Doncs n'he agafat la "BSO", per dir-ho, i n'he fet això...



Que, no es nota pas que ja tinc ganes de marxar, oi? I que he acabat els exàmens i que puc perdre el temps amb coses com aquesta... a que tampoc es nota?? I que estic contenta per molts altres motius, que tot sembla anar rodat i que de vegades tinc sorpreses que no hauria dit mai que em poguessin passar a mi, a que tampoc es nota? Bé, espero que això sí!!.

Apunt final: Aniversari de la mama! I perquè vegeu com la cuido, jo...


7 comentaris :

  1. ja saps que a la mama només se li pot donar el millor del millor, així que jo, amb gran esforç, m'ofereixo voluntari per a verificar que aquesta coca compleix totes les normatives

    :P

    PS: No se't nota pas que tinguis ganes de marxa, no...

    ResponElimina
  2. ui si quin esforç... :P Que llamineeer!! però és que qui se'n pot resistir... és que... ostres, tu, que m'ha quedat molt i molt maca!! Com em tiro floretes a mi mateixa :D

    ResponElimina
  3. Va, com que et veig ja desesperada per marxar, ara si que et desitjo un bon viatge i que t'ho passis molt bé, no fos cas que se m'oblidi. Tela el vídeo que has fet, si que t'avorreixes si, però ja toca això després dels exàmens.

    Ah, felicitats per la mama de la criatura!

    ResponElimina
  4. Caram, quin post! No sé si quedar-me amb el viatge o amb la coca, tot té tan bona pinta!

    No hi ha dubte quan una coca queda així de dorada i cruixent és que qui l'ha feta és immensament feliç! Què deu això que t'està passant? Ui, ui, ui...

    Bé ja ens explicaràs fins on puguis...

    Jo de tu m'emportaria un bon tall de coca a la maleta, que una cosa és el paisatge i l'art i l'altra la teca. I per aquest mons no se sap mai què et trobaràs;-)

    Ah! I felicitats per la part que et toca, com solen dir les àvies, ejem, ejem... (és que una ja ha canviat de dècada unes quantes vegades...)

    Que tinguis somnis tan dolços com la coca!

    Fada

    ResponElimina
  5. Moltes gràcies per tot, xexu ^^ és que ja és a tocar... un dia i poc més!

    ---

    Sí, fada, ja tinc pensat unes quantes coses de menjar per endur-me :P nyam nyam!!

    I no és res d'especial, només que... no ho sé. hi ha vegades que estic trista i no sé trobar el per què, simplement ho estic. I bé, ara sí que em passen coses bones i estic feliç, mira! Encara que hagin passat i que potser són insignificants, a mi em fan sentir bé :D

    ResponElimina
  6. Amb aquestes coques s'han de tenir ganes de fer anys, llàstima que només sigui una foto.

    La veritat és que no recordava quin anunci volies dir, realment queda bé aquesta altra versió de l'anunci, potser és més creïble i tot.

    Bé, per acabar, que vagi bé el viatge i fins que tornis.

    ResponElimina
  7. Ei, m'ha encantat el vídeo. Jo tampoc recordava l'anunci, però al sentir-ho he tingut com una mica de deja-vu :-)

    I, ai punyetera, no ens explicaràs què són aquestes sorpreses?

    Bon viatge!!! Ja ens ho explicaràs, eh!!!

    ResponElimina