06 de febrer 2008

Allau de correus

Tots els que sou de blogger heu de tenir, lògicament, una adreça electrònica de gmail. Realment el canvi de hotmail a gmail per a mi va ser important: la rapidesa, la capacitat... i el spam. Amb hotmail contínuament havia d'anar seleccionant els correus de publicitat, marcar-los com a no desitjats i els havia d'arxivar a la paperera manualment. El correu de gmail em classifica ell solet els correus no desitjats i ja no fan nosa a la safata d'entrada.

Cada dia, quan visito el correu, veig que el número de correus brossa va augmentant. Al principi tenia la mania d'anar buidant, i els eliminava tot sovint, però ara ja passen desapercebuts davant els meus ulls i els que tenen més d'un mes marxen solets. Però avui la xifra era esfereïdora: 180 correus brossa! Literalment, quina de merda que circula per Internet! I amb la curiositat de veure qui és aquesta gent que tant s'interessa per mi, hi he fet una ullada...

He llegit alguns dels remitents dels correus i m'he trasbalsat una mica. M'he mirat de baix a dalt (i estava asseguda... fins aquí bé), m'he tocat la cara (res, quatre granets), el ventre (sota la samarreta, com sempre), el cor (bategava a ritme normal, gràcies)... Estic perfectament! Llavors, per què tres de cada quatre correus brossa eren de "doctors"? Per exemple s'ha dignat a escriure'm el molt honorable Doctor Karl Matthhews, el Doctor Cave Connell, el Dr. Greg Watt, el Dr. Blaine Galindo (ui, aquest és tota una eminència, no em direu que no el coneixeu!), el Dr. Mavis Henderson (i aquest i aquest!)... I així podria citar fins a cinquanta doctors diferents (que la regalen a algun lloc, la titulació de metge?). Bé, calma calma... Potser és que han sentit a parlar de mi (ehem, ehem) perquè han descobert que seré una eminència en un futur (EHEM, EHEM) i volen que treballi per a ells abans que se'm rifin tots els països del món (AI, ARA SÍ QUE M'OFEGO!!!). Però abans de fer falses suposicions que després poden acabar en tragèdia i decepció (imagineu que només volen concedir-me el Nobel...), anem a veure què volen...

----

You can make your lady-love more satisfied!
You dont know how? It's more than simply
Use link to learn more...
[i aquí hi havia una web que no posaré... només faltaria que els fes publicitat!]
Best regards and have a fervent nights

----

Use your chance to make your wife more contented!
You dont know what to do? It's simply!
See details here:
[el mateix que abans!]
Have an impassionedzealous love!

----

You have a nice chance to resolve your sexual problems
You dont know what to do? It's easy :)
Use link to learn more...
[aiii que no la busqueeeu hooome... que no hi éeees!]
Have a hot nights!

----

Doncs bé, després de llegir això, crec que directament jo no sóc la persona que busquen, perquè jo ho sento molt però d'on no n'hi ha no en pot rajar! O és que potser tinc unes faccions estranyes i em confonen per un home? Mmm podria ser... Però no, ho he confirmat amb el correu brossa del meu germà i es veu que aquest doctors busquen desesperadament conillets d'índies per practicar les seves tècniques maquiavèl·liques d'allargament de l'instrument. I potser són una mica inoportuns en fer-ho a través d'aquest mitjà, que és un tema sensible que no s'hauria de tocar així com així, home!!

[Aix, ara m'ha vingut al cap una cançó de la Trinca... Com pot ser que cançons que escoltava fa deu anys encara siguin dins el cap donant voltes i surtin de tant en tant espontàniament?? ]

6 comentaris :

  1. 180? Normalment passo de mirar-ho, però l'altre dia m'hi vaig fixar i en tenia més de 400. Quan vaig entrar per esborrar-los tots de cop... resulta que en veig un que no ho era! Em vaig haver de repassar tota la llista per si un cas, i era l'únic :(
    Els teus pares et posaven cançons de la Trinca? Què els hi vas fer? Els meus també m'ho feien, però aleshores era l'època. Què eres molt dolenta? ;)

    ResponElimina
  2. és que tinc la mania de borrar-los de tan en tant, ja ho he dit... :P

    I els meus pares escoltaven cançons de la Trinca, però no havia fet res de dolent! A mi m'agradava, de debò! I mira que el rerefons de la lletra segur que ni l'entenia... Recordo que un estiu, anant a la vall d'Aran, vaig cremar una cinta de cassette al cotxe de tant escoltar-la! Al final ja no funcionava! :D

    ResponElimina
  3. Doncs ara reclamo una mica de secretisme. La meva adreça de correu em sembla que els ha passat desapercebuda (a veure si ara començaran a arribar...), no acostumo a rebre'n gaires, una desena mensual estirant molt.

    Per altra banda estic a punt d'arribar als 2000 a "tots els missatges".

    Jo també vaig acabar passant-me al gmail, va ser un canvi molt positiu.

    I sí, els doctors a vegades també m'escriuen.

    ResponElimina
  4. Jo també m'he passat al gmail i també m'encanta. I... al principi també esborrava els spams. Però...

    Tinc una compta de correu on fa més d'una setmana que hi tinc més de 1000 spams. Ja passo de mirar-los. Si se n'hi cola algun... mala sort! Però no penso repassar-ho, com feia al principi. Més de 1000? Au, va!

    ResponElimina
  5. No s'han de mirar aquestes coses home, reprèn el costum d'esborrar-los directament.

    ResponElimina
  6. Curiós, algun cop m'havia demanat si hi havia spam específic per a dones, però ja veig que t'envien la mateixa merda que a mi, i la mateixa gent :)

    ResponElimina