18 de gener 2008

Violació de lleis i una marató per acabar-ho de rematar

No creia pas que la fruita sigués capaç d'anar en contra de les lleis de la física i les de la ciència en general. Què faríem si les pomes i les taronges que cauen a terra s'elevessin fins al cel, desafiant la llei de la gravetat? O si l'aigua es mesclés amb l'oli? O si les monedes no s'enfonsessin a l'aigua (ostres... m'estic imaginant la Fontana de Trevi!). Doncs bé, amb la mà al cor us puc dir que avui he vist una cirera que remuntava un riu. De debò.

Ha estat una mica de tot. Potser el riu no era tan cabalós com la setmana passada, que amb això de que no plou, ja se sap... Potser s'ha pres algun tipus de vitamines... Potser ha tret força i valentia de cirera d'allà on ningú sabia que la tenia emmagatzemada... Però el fet és el fet. La cirera ha remuntat el riu i ha arribat fins a les muntanyes, ha coronat cims inimaginables i ara se sent satisfeta. Conscient, però, que ha tingut molta sort, una sort que no s'imaginava. Més ben dit, ha hagut de fer poca cosa. Potser les gotes d'aigua estaven de vaga. O malaltes, amb la grip. Però és igual. A partir d'ara, les cireres remunten els rius.

-------------------------------------------------------

I per acabar...

Uns quants passos petits al gener...


... per prepara-me pel gran salt del setembre!

9 comentaris :

  1. El que hi ha encerclat fa referència a les jornades de portes obertes la UAB?

    Jo hi vaig, el 24. A veure què hi trobaré...

    Si veus un altre cop la cirera felicita-la de part meva. Deu haver tret les forces de la dolçor per evitar quedar salada.

    ResponElimina
  2. Com? què dius, què les taronges que cauen no pugen al cel??????

    Doncs les que jo conec si que ho fan, i si te les menges abans de caure puges fins i tot tu, acompanyat d'una cort celestial de taronges-angelets que et canten les cançons d'Obrint Pas.

    :P

    I parlant d'un altre tema, aquestes són les cireres que vull veure, les que lluiten contra els elements !! Felicitats

    ResponElimina
  3. Jo també hi vaig el 24 alasanid!!! ^^ Des d'Arenys veniu? Ostres... I jo que m'hi planto en mitja horeta caminant :P

    --------

    Jo les vull conèixer aquestes carquinyol!!! I les taronges-angelets van acompanyades de mandarines-angelets o només existeix el regne de les taronges??? I si m'hi portes a canvi et presento les cireres-remuntarius... Que per cert diuen que moltes gràcies per felicitar-les!!! ;)

    ResponElimina
  4. Jaja! Doncs a veure si us trobeu per allà, Alasanid i Laia :-)

    M'alegro molt que la cirera hagi pogut remuntar el riu. Això sí que és una gran gesta!!!

    ResponElimina
  5. Però llavors Llum... perillaria el meu anonimat!!! Mmm... i sabríeu que sóc una espècie de maia! A algú li falta un braç? Que a mi me'n sobra un! :P

    ResponElimina
  6. Tens 3 braços? Uala! Que guai!!! :-)

    Va, no em diguis que, si per casualitat us creueu amb un grup d'Arenys no te'l miraràs preguntant-te qui és l'Alasanid ;-)

    ResponElimina
  7. Bé jo de brassos en tinc 2.

    Mmmm... Si en té 3 serà més fàcil de localitzar.

    PS: Bé, només cal que busquí a algú que vagi contracorrent i potser la trobo i tot.

    PPS: Llum em sembla que el que és una pancarta no la durem pas.

    PPPS: Em sembla que en sé d'algun que va a la de biologia de la meva classe...

    ResponElimina
  8. Sembla ser que hi ha alguna fruita capaç de fer grans gestes, remuntar rius o el que sigui. Felicitats, doncs per aquesta fruita, i que li vagi molt bé per Biologia el dia 24.

    ResponElimina
  9. Bé, em vaig confondre, hi vaig el dimecres (pensava que el dimecres era 24).

    Mantindràs ben segur l'anonimat.

    ResponElimina