13 de gener 2008

Sant Antoni

Encara que Sant Antoni sigui el dia 17, avui al poble han fet la desfilada dels Tres Tombs. A mi m'agrada anar a veure els carros i els cavalls com passen, però quan a algun se li puja la mosca al nas seré la primera a córrer amb la cua entre les cames! Ui, i avui hi havia un nen que no el dominava gaire i jo anava fent passets cap enrere...

Els carros fan molt de goig quan va tan ben guarnits...











I com que Sant Antoni és el patró de tots els animals domèstics i també està molt vinculat a la pagesia... Em pregunto si la meva veïna haurà anat a beneir la seva tortuga!

4 comentaris :

  1. Aquest any no he sortit a veure'ls passar. Altres anys pujava al poble que tenim riera amunt i els vèiem passar.

    Recordo la reacció d'un professor al ser felicitat per aquest Sant Antoni.

    PS: A veure si tens sort amb el dofí de paper.

    ResponElimina
  2. jo vaig descobrir el que eren els Tres Tombs l'any passat a Vilanova quan vaig sortir de casa per anar a fer la compra i resulta que era festa i que estava tot ple de cavalls i carros! Aquí es fa el mateix dia 17. Aquest any m'ho perdre perquè em tocarà estar a València a l'hospital.

    ResponElimina
  3. Si que fan goig els carros, si !! Jo volia portar a beneir a la major part del meu veïnatge, però el capellà m'ha mirat malament quan s'ho he comentat...

    ResponElimina
  4. M'agraden els tres tombs, tot i que jo a les meves gosses no les porto mai a beneir, hauria de començar beneint-me a mi mateixa...jeje.

    ResponElimina