10 de gener 2008

Poders... telepàtics?

Fa pocs dies vaig fer una carta als Reis. Una mica massa tard, i per aquest motiu vaig decidir enviar-la als Reis telepàticament (tot suposant que jo tingui aquesta capacitat, és clar...). I el fet és que curiosament avui el meu antic tutor de Treball de Recerca m'ha enganxat pels passadissos i m'ha donat el suplement Presència, que surt al diari El Punt els diumenges, i també a d'altres diaris comarcals del Principat i Balears. I per què? Doncs perquè estava dedicat als cetacis de la Mediterrània. I a més a més hi anava un pòster de regal, on hi ha les nou espècies de cetacis que hi ha a la nostra mar, juntament amb algunes de les seves característiques.

I m'he posat a fullejar-lo i hi he trobat això...


Les meves peticions han estat contestades? Doncs sembla ser que són els Reis els que tenen poders telepàtics, perquè l'article és del 3 de gener, abans que jo enviés la meva carta, també via telepàtica...

7 comentaris :

  1. Telepàtics no sé, però clarividents sembla ser que si :P

    psss... a la pròxima demana, si pot ser, la independència dels PPCC... per provar que no quedi :)

    ResponElimina
  2. completament d'acord amb en carquinyol.

    Sí que sembla un virus dels dolents. Jo amb el que són reis no hi confio massa però a veure si aquest tros de paper és el primer regal d'un regal més important.

    ResponElimina
  3. oooh! doncs a veure que demanes al Reis la pròxima vegada perquè amb aquests precedents... ;)

    ResponElimina
  4. Oh, són bones notícies, això!!!

    Per cert, la telepatia va funcionar molt bé :-)

    ResponElimina
  5. Mmmm. Pots demanar que em surti algun dels experiments que porto entre mans? Però que surti exactament com voldria! (per provar...)
    ;-)

    ResponElimina
  6. Sempre podràs dir que va ser cosa teva, que d'aquí a un temps ningú es recordarà del decalatge de dies entre que va sortir això i que tu vas fer la carta als Reis.

    ResponElimina
  7. Mmmm... Jo prometo que ho provaré la propera vegada... Però no asseguro res eh!

    ResponElimina