07 de gener 2008

Diada Post-reis i Pre-Normalitat

M'he sorprès de mi mateixa aquests dies, ja que no m'imaginava que això em passés mai. Ahir vaig dignar-me a fer un cop d'ull a l'agenda i... Tres exàmens aquesta setmana! del de matemàtiques sí me'n recordava, però dels altres dos no... Encara que un és Biologia i està superat :D Així doncs, ens hi haurem de posar algun dia, amb la química!

Però m'he sorprès del canvi de xip que ha fet la meva ment. Jo sempre he estat perseverant i vinga una vegada i una altra, tot i que m'ho sabés molt bé o que em sortissin les operacions. I encara que sigui una cosa de "o ho saps fer o no", la Laia vinga a fer exercicis una vegada i una altra, encara que abans de començar-lo ja se sabés la resposta de les vegades que l'havia fet. I curiosament, per a aquest examen no ho he fet pas. M'he mirat els exercicis i n'he fet un parell. La resta, que sigui el que hagi de ser! I és que he tingut un atac de vagància que déu n'hi do... En comptes de començar un nou any, jo diria que he tornat al setembre, quan en comptes de tornar a l'aula vols quedar-te més estona dins l'aigua com els peixos, i fer coses, moltes coses. Perquè jo sóc de les que planeja moltes coses i després me'n queden un munt per fer!

I demà no podré aixecar-me. Ni caminar dreta a les set i mitja. Ni aguantar una hora d'Història. Ja veurem si m'enganxo les parpelles amb cinta aïllant o que... I és que això de començar en dimarts és molt estrany! És estrany que a Batxilerat i ESO encara se'ns reservi un dia per jugar amb les joguines del dia de Reis... I si he de jugar amb la roba, potser que compri un maniquí i el vagi vestint i desvestint!

I és que com que no tenia res a demanar (i em sembla que la meva carta telepàtica no els va arribar), m'han dut roba. Bé, la bata sí que escalfa, i molt! I un barnús de color verd cridaner, el que a mi m'agrada. Una faldilla, uns auriculars perquè els altres els tenia destrossats i els vaig acabar de destrossar d'una estrebada mentre corria al gimnàs, i una colònia de coco, que de la d'albercoc ja me n'he cansat. Així doncs s'han portat molt bé! I no només amb mi...

A la meva mare una reina mooooolt bona i moooolt maca (ehemm... EHEMMM.. Ui, és que tenia tos, perdó...) li va dur això (entre altres coses) ...


Que per si no es veu gaire bé, és un rellotge de cuina (això no era el regal) i el fons està bordat a punt de creu (això sí que és el regal!). I que la reina (que no rei) em va dir que li havia costat de fer i que era molt entretingut. Així doncs, que es tingui en compte l'artesania!!

I pel que fa a vosaltres...

Per a tu, Llum, com que ho demanaves tant i t'has portat taaaaan bé, em van deixar això. Però crec que no era exactament el que volies...
[Nota 1: perdó per la qualitat pèssima de la foto, està feta amb el mòbil. Més endavant, ja li faré una foto decent]
[Nota 2: per si no es veu, és un helicòpter de paper. Aquest model està una mica allunyat de les meves possibilitats i no és del tot fidel al model original...]


I per a en xexu, que no havia demanat res (però els reis són molt xafarders i m'han entrat al bloc i han xafardejat el que han volgut), m'han deixat això. I no sé ben bé per què. El proper any, ja els ho preguntaré. Però jo diria que és un pilar de dos una mica cutre... Potser s'avorrien, vés a saber...


Per als aficionats a a l'ordinador, em van deixar això (però no s'hi pot clicar gaire fort, que es trenca!) [Lògicament, després d'adonar-me que estic escrivint en un bloc i que això només e s pot fer amb un ordinador, també és per a tots...]


Per a la matgala, una reina (sí, és una reina, tu t'ho creus i ja està... :P)


I per a tota la resta, doncs aquest gosset ^^


Bé, per a en carquinyol m'han portat també una cosa personalitzada, però l'he hagut de dur a l'orient a bescanviar-lo. Pròximament l'ensenyaré.



Notes: Intentaré el més aviat possible fer fotografies decents amb la càmera. Aquestes estan fetes amb el mòbil i deixen molt que desitjar... I faré un post fotogràfic, apa Les figures d'origami, un cop hagin estat fotografiades decentment, les posaré a la sidebar perquè apareguin aleatòriament, juntament amb les altres...

10 comentaris :

  1. ups... una cosa personalitzada... encara que no sé no sé que jo i els reis darrerament estem tibants...

    Per cert, m'ha agradat molt el teu post, quina feinada !! Moltes gràcies per l'esforç

    ResponElimina
  2. Ostres Laia, moltes gràcies, quin detall! Si que es porten bé els Reis, si. Gràcies per pensar en mi. Però ara que les festes s'han acabat, vinga a estudiar! Que et vull veure allà a Biologia l'any que ve. Jo no hi seré, i menys a l'Autònoma, però tu si, eh?

    ResponElimina
  3. Moltes gràcies per la dama, Laia! Ara m'has recordat que encara he de fer la foto al clauer que em van regalar i penjar-la al blog :-)

    (I gràcies, perquè acabo de veure que m'havia deixat les claus penjades a la porta del despatx i buscant on les tenia no s'hi han estat una estoneta...)

    Són molt maques, aquestes figures de papiroflèxia. El lloc d'on vas treure la dama hi havia també altres figures d'escacs? Jeje, és que podria completar la meva col.lecció de taulers d'escacs amb un de papiroflèxia. No sé quants taulers i quantes peces tinc, però tinc un tauler més que peces...

    ResponElimina
  4. Ah, i per cert, què és això de no estudiar mates? Això és IMPERDONABLE!!! D'una altra cosa, encara, però de mates... Que no, que has d'estudiar i fer molts exercicis!!!

    ResponElimina
  5. Prenormalitat, m'encanta. ¡Visca el 7 de gener!

    ResponElimina
  6. Aquest cop sí que les he reconegudes totes.

    Espero que segueixis sorprenent-nos amb aquesta art.

    Jo l'examen de matemàtiques el vaig fer just abans de les vacances.

    ResponElimina
  7. Ostres, Laia, l'helicòpter és una passada! T'ha quedat xul.líssim! De veritat! I no saps l'il.lusió que m'ha fet!!! És gairebé tan maco com el de veritat, però és molt millor, perquè està fet amb il.lusió :-)

    Per cert, el mouse també molt maco :-)

    Ah, i a mi em sembla que la teva carta telepàtica sí que arribar, també!!!

    ResponElimina
  8. Jo espero que t'agradi, carquinyol! I si no... de pet altre cop cap a l'orient!!

    -----------

    Ostres Dan, saps què vaig veure? una molècula de DNA d'origami... I al volia fer i penjar-la també però aquesta sí que s'escapa una mica de les meves possibilitats... Què carai, un dia d'aquests ho provo! Potser els teus reis arribaran al febrer, vés a saber hehehe...

    ---------------

    Algun dia et faré un tres de set, ale! Això no és origami, però tot s'hi val :D I jo ja estudio eh! Que no m'he tornat mandrosa de cop! I lo de la universitat... bah... Això ja està fet!!!!! :D :D :D

    -----------

    Doncs què esperem? A completar al col·lecció! Això sí, si el fas, el penges eh! Que jo el vull veure ^^

    I les mates.. No me'n parlis que he fet una cagada monumental a l'examen, i no per falta d'estudi... sinó per burra!! mare meva... Ja m'he tornat a posar de mala llet!!

    -----------------

    Se'm va ocórrer i ho he trobat encertat, ves ^^ Torna la rutina.

    -----------------

    Ueee!! Doncs la dama és una mica abstracta hehe... I l'helicòpter.. però m'han quedat bé, dintre del que cap...

    Alasanid ,és que tots el de la classe van voler-lo aplaçar perquè hi havia la presentació del TR i no sé quantes xorrades més... I ara després de festes jo ja no hi tenia allò al cap i ale, a tornar-s'ho a mirar... Si és que sempre vull el que no vol la resta! I la democràcia no va al meu favor...

    ----------------

    Ueee me n'alegro que t'agradi! I ja pot ser així que el vaig començar tres vegades hehehe... No hi havia manera que em sortís! Ha estat la figura més difícil que he fet fins ara ^^

    El mouse li vaig fer al meu germà :D Ai, no! Que li van deixar els reis ^^

    ResponElimina
  9. DNA origami!!!!???
    No m'ho puc creure!!! (Bé, potser si, però quina canya!)

    ResponElimina