08 de gener 2008

Combinacions explosives

Per començar, tal i com vaig dir, he anat i tornat d'Orient per bescanviar el present d'en Carquinyol i aquí està: un cavaller com el de les seves llegendes, companys de Jaume I, Ramon Berenguer i tota la parentela! L'úinc problema és que a les rebaixes ja no hi havia cavalls i com que el cavaller estava fet per a un cavall (si no fos així, ja no seria un cavaller! Si anés damunt d'una vaca seria un... ni idea...), l'he hagut de muntar damunt d'alguna cosa perquè s'aguantés: i aquí apareix per primer cop (primicia! atents!) el primer cavaller medieval muntat damunt d'un stegosaurus de la història!! He trencat les barreres del temps, he fusionat eres del passat, he aconseguit que éssers que van viure en èpoques molt i molt llunyanes aconsegueixin formar una parella... harmoniosa? exhuberant? sorprenent? No trobo l'adjectiu adequat, senyors. Diguem-li, una parella especial...


Mireu-lo! Com cavalca el cavaller per l'esplanada, en una era on el tiranosaure devora animalets que es troba al pas, els dofins no existeixen com a tals, i els homes en teoria tampoc. Però ell és especial, és un cavaller sorgit de les meves mans, un cavaller viatger que defensarà les bestioles indefenses i castigarà els depredadors massa goluts. I si el cavaller és allà, de ben segur que alguna cosa farà perquè cap meteorit els faci desaparèixer. Si un cavaller de paper es pot moure i pot muntar damunt un stegosaurus, per què no pot aturar un meteorit? Qui li ho impedirà?? En conseqüència, tot anirà diferent. Evolucionaran els micos fins a convertir-se en Sapiens? O els dinosaures se'ls menjaran abans i per tant nosaltres no arribarem a ser mai homes? Però llavors, jo no existiré mai i no seré capaç de fer un cavaller de paper i fer que cavalqui un stegosaurus, també de paper! Potser és que he descobert una porta semblant a la de Stargate però que em porta al passat! Així doncs, a partir d'ara tot serà diferent. Les coses han de canviar! Renovar-se o morir! I em toca establir quins són els nous criteris vigents a partir..... d'ara!

1. Els cavallers cavalquen stegosaurus, i les princeses medievals esperen ser rescatades dins un satèl·lit geoestacionari. Els cavallers, per suposat, tenen a la seva disposició els coets que desitgin per fer efectiu el rescat (però hauran de pagar a la NASA un tribut per fer servir els seus mitjans de transport)

2. Les carreres de fórmula 1 es fan al Coliseu Romà o en el seu defecte, al Circ.

3. Els bufons de les Corts (que tenen aquells barrets de cascavells tan graciosos) ballen al ritme de les cançons dels nostres iPods i mp3; i a canvi nosaltres l'últim divendres de cada mes ballem la dansa de la pluja.

4. Fem foc amb pedra foguera i deixem que els Neandertals facin servir el microones per cuinar la carn que cacen, que menjant cru poden agafar qualsevol cosa...

I com que ho esteu demanat a crits, val més que ho deixi aquí que com podeu veure, la tornada té efectes col·laterals...

7 comentaris :

  1. moltes gràcies pel detallet !!!

    Però com a més de les meves llegendes i històries també tinc el meu punt de frikisme, ahir de confesar-te que aquesta imatge em recorda a una de similar de Star Wars, bé, en concret de l'edició remasteritzada de Star Wars on apareix un StormTrooper damunt una mena de dragó de Komodo gegant a Tatooine. Sense le llança i l'escut és pràcticament clavat !!

    De nou moltes gràcies pel detallet =)

    ResponElimina
  2. jejeje! quina bona història! visca el cavaller de paper!:)

    ResponElimina
  3. Laia, deixa les drogues, que són molt dolentes. Ja és ben bé que l'etiqueta del post és ben encertada, i crec que no és el primer d'aquest estil que et llegeixo. Res, que volia dir que la figureta és espectacular, com t'ho curres!

    ResponElimina
  4. jejejejejeje... fantàstic!!

    Mosseta, com que veig que això de l'origami t'agrada més que a mi, et deixo l'enllaç d'un bloc molt interessant:
    http://dosisdiaria.blogspot.com/
    Aquest paio és una màquina.
    Que ho disfrutis!

    Petonets de bon dia!

    ResponElimina
  5. De res carquinyol!! Però a mi això de Star Wars se m'escapa hehehe... Encara que he vist un Yoda també d'origami! és que hi ha de tot...

    ---------

    Si pogués faria un univers de paper, nimue!

    --------

    Ja ho dic jo, ja, que la tornada té efectes secundaris... Feia falta una dormideta!!! I no, no he pres res eh!! :D És una de els meves altres cares... :P

    ----------

    Ostreeees és genial l'enllaç!! Gràcies!! Jo he trobat un fòrum xilè on hi ha penjats els links de descarrega directa de molts llibres ^^ I m'estic posant les botes... de paper!! :D

    http://www.chilewarez.org/
    index.php?showtopic=346072

    ResponElimina
  6. Ara no et transformis en paper i deixis de fer de Creadora.

    Viatges en el temps... Jo sóc del parè que el que canviïs al passat no ens pot afectar a nosaltres sinó al desenvolupament futur d'allà on s'ha anat a fer mal.

    PS: Realment està molt aconseguit aquest estegosaurer. Suposo que si fos en una vaca seria un vaquer.

    ResponElimina
  7. Jo, el que no havia vist mai és un stegosaurus rosa :-P

    Però el cavaller és preciós. M'encanta! Tot i que m'agrada més l'helicòpter, què t'he d'explicar!!!

    Ah, i per cert, m'encanten aquestes anades d'olla. Segueix així!!!

    ResponElimina