15 de gener 2008

Amb tots els sentits

Fa dies la Llum es va passar el meme dels sentits i aquí teniu el que en queda. Aquesta vegada l'he fet mig fotogràfic, apa.

1.- Mira, mira...


Perquè m'encanten, els trobo fascinants i no em cansaria mai de mirar-los...

És que m'agraden molt eh...!!

Perquè encara no em puc creure que jo sigui aquí dins en aquest precís instant...

Perquè algun dia presenciaré en persona aquest espectacle, perquè algun dia descobriré aquesta llum fantasmagòrica i la faré meva...

Perquè no sabeu com en pot ser d'entretingut mirar com baixa la gelatina, primer poc a poc amb el broc gros, després més lent fent una hèlix, després altre cop en línia (per cert, algú sap on en venen? Abans n'hi havia a una botiga a prop de casa i ara no en trobo per enlloc!)

2.- Segur que si parlessin dirien: Deixa de magrejar-me dona...!

És un coixí d'aquells de boles petitones a dins, que s'adapten a tot. El meu és un sol, però he trobat el dofí a Internet i lògicament... Aquí el teniu!
Això del poliestireno expandido és un vici... No puc parar de desfer-lo en boletes!

I el vellut... tan suau... [apunt: la jaqueta no és meva!!!!]

3.- Sniff sniff.. [que no ploro eh!]

... Oloro la meva essència de llimona, que deixa l'habitació impregnada d'una olor suau i fantàstica...

... i la olor de la canyella bullint amb la pell de llimona dins de la llet, a punt de convertir-se en crema catalana...


4.- Ssssssshttt! Que no sento...

boomp3.com

boomp3.com

boomp3.com

5.- A panxa plena no hi entren penes!


4 comentaris :

  1. Hauria de ser delicte veure pel matí aquesta tassa de xocolata i aquesta ensaimadaaaaaaaaaaaaaaaaaa...........................

    ResponElimina
  2. Laia, em trec el barret. Si t'he de ser sincer, estic una mica fins el gorro de memes, però avui t'has superat a tu mateixa, m'encanta aquest meme tan visual, i a més, amb unes fotos tan xules. Si haguessis trobat fotos adients per descriure els aromes... ja hagués estat l'hòstia. Felicitats per la idea, t'ho has currat.

    ResponElimina
  3. Ai, és que jo he esmorzat abans d'escriure-ho! Però després m'ha vingut una mica més de gana... :P mare meva que llaminera sóc :D

    ------

    Uo gràcies Xexu! Bé, jo els memes intento adaptar-los a un post, no que siguin tan... clàssics. I la norma principal és no passar-los!! :D I com que de vegades aquests de respondre preguntes es fan una mica pesats, de tan llegir i tanta lletra... Doncs una mica de color i imatge no hi fa pas mal! I lo de les aromes m'ho vaig estar pensant, però és que la olor dels plats que m'agraden també és genial i llavors mesclo sentits :P

    I bé, ja que era un meme dels sentits i el sentit per excel·lència és la vista a la blogosfera... Doncs què millor que un meme gràfic

    ResponElimina
  4. Oh! Quin meme més xul.lo!!!

    De veritat existeixen aquests rellotges de gelatina? Coi, no donis idees, que jo començaré a buscar-ne!

    I la xocolata... Mira que a mi no em diu res, però acabo de veure la foto i m'han donat ganes de traspassar la pantalla i menjar-me-la!

    ResponElimina