20 de desembre 2007

Cinc de tot

Per començar, aquest post el vaig fer ahir però no el vaig poder penjar, així que el fet que les dates estiguin desplaçades és comprensible :P

En Carquinyol em va passar aquest meme ja fa uns dies (perdó pel retard!), i com que em va agradar això d'inventar i modificar els memes al meu gust, en aquest cas ho faré potser una mica més original també... A veure què en surt!

Jo fa 10 anys:

- Vés amb compte eh!
- Que síiiiiiiiiiii!
- Sobretot no et deixis anar!
- Que no...
- Que ara notaràs el canvi eh! Que el papa et deixarà anar i aniràs tu sola eh!
- Que si mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!! Buaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
- Ho veus? Ja t'ho deia jo...

[Laia, 7 anys. Li treuen les rodetes de la bici]

Jo fa cinc anys.

[de fons] You´re the one that I want, (you are the one I want), ooh ooh ooh, honey
- Que vas al revés!
- No, és la resta la que s'ha equivocat! Ara tocava això!
- Estem donant la nota i tothom ens està mirant... Calla i segueix als altres! I no em tornis a trepitjar!
- És que aquesta roba és molt incòmoda i no puc ballar bé!
- Bueno, calla! I ara recorda que és dos a la dreta i una a l'esquerra, mitja volta i enrere vale? No la tornis a cagar com a l'assaig!
- Calla i somriu una mica, apa!

[Laia, 12 anys. Participa al festival de Nadal de l'institut, tot fent un ball de la pel·lícula Grease... Sense comentaris de l'experiència...]

Jo fa 1 any.

- Mira!! T'agrada?
- Oh! Quin... bé, que maco...
- Què, no saps què és no?
- Síiiii... ésssss... un gos no?
- No...
- Ah, no, calla... un gat!
- No................................. :(
- Bé, és paper.
- És un ren, inculte, que no el saps veure? Mira, les orelles i el nas i les banyes...
- Uff, hauràs d'aprendre a plegar millor, que això no és un ren ni de lluny...
- Bah, tu, que no saps apreciar l'art... Només coneixes les típiques figuretes del llibre aquell que tenim. Doncs he trobat una web que està molt bé, d'on em puc baixar llibres d'origami molt macos... A partir d'ara en faré de més complicades...
- Molt bé! Així el paper per reciclar no ocuparà tant d'espai!
- Tu calla...

Ahir, dimarts 18 de desembre.

- Què és aquesta olor tan estranya?
- És el forn nou, que a les instruccions diu que ha d'estar encès durant una hora la primera vegada.
- Aahhh... però es podran fer pastissos com els que fèiem abans, no?
- Encara ho he de consultar... I el peix i el pollastre què creus, que hauríem de seguir les instruccions del fulletó o passar de tot i fer-lo com sabem?
- Però podré fer pastissos?
- Home és clar, sinó per què l'hem comprat? Un forn que no funcioni no el vull... Bé, i del que t'he dit què?
- Que bé, podré fer pastissos... ^^

Avui, dimecres 19 de desembre.

- Què ja estàs menys nerviosa?
- No, és que tinc molta calor...
- Bé, doncs si us sembla bé, començaré jo fent les preguntes. Laia, quins han estat els teus principals objectius a l'hora d'elaborar el treball?
- Doncs bé, tal i com he dit a la introducció... [minuts de xerrameca]
- I quan en alguna part del treball, ara no recordo quina, parles sobre els dofinaris... Què en penses? Quina és la teva postura?
- Bé, pel fet que els seus sistemes de comunicació es veuen parcialment afectats.... [bla bla bla]... però no sóc partidària de tancar radicalment els dofinaris, però sí d'introduir petits canvis pel que fa a les dimensions... etc...
[...]
- Bé, i Laia (tot col·locant el meu treball vertical i cara a mi, ensenyant-me la portada)... Quina creus que ha estat la teva APORTACIÓ al treball? (introspecció: com m'ho he de prendre això??)
[dos anys llum, cinc minuts terrestres i deu centmil·lèsimes de segon pensant]
- Bé... Mmmm... per començar a nivell personal hi he aportat molt, ja que si un tema d'entrada l'esculls perquè sí no en pots fer una bona feina... I a més a més la part pràctica l'he hagut de fer sola, ja que no he rebut cap tipus d'ajuda de cap dofinari i he hagut de buscar informació i fer-ne un petit estudi jo sola...
- Bé, ara jo et diré la meva opinió pel que fa al teu treball, perquè després quan veieu la nota sapigueu en què ens hem basat (autocervell de la Laia: això vol dir que no m'espanti si veig mala nota????). Has fet un treball bibliogràfic molt bèstia, aquí hi ha moltíssima informació, però crec que la part pràctica ha estat poc substanciosa... etc etc etc.... (i per aquí ha atacat)
- Sí que jo ho reconec, però és que no he tingut més mitjans per fer el meu treball. Algú que volgués fer una fermentació a les males pot comprar un matràs, el material i fer-la a casa si no disposa d'un laboratori on fer-ho... Però jo no puc comprar un dofinari ni res semblant (això no ho vaig dir, però m'hagués agradat)
- Bé, doncs res més. Però que el treball ens ha agradat molt eh. (ARA HO DIUS?????)

Cinc llocs per visitar

- Va, on podem anar de vacances?
- A Xocolatanegralàndia!!!!!
- Mmm i que existeixi de veritat?
- A Finlàndia, a les saunes de Lapònia, a cal Pare Noel!
- Però si ja passo fred a casa quan estem a zero graus...
- Doncs... A la Patagònia! A veure dofins i balenes :P
[cara de circumstàncies]
- Em nego a anar al Carib... Aquest sí que no el diré! Ja ho sé! A Egipte! A les piràmides de Giza, als temples, al Nil!
[cara de circumstàncies 2]
- Coi no te n'agrada cap!! I si anem... al País de Xauxa???

Cinc coses que m’agrada menjar.

Ara toca fer classes de mates...

1- Llet + pell de llimona + canyella + fècula + rovells d'ou + sucre = ?
2- Espaguetti + nata líquida + cansalada + ou + ceba + nou moscada = ??
3- Albergínia + carn picada + ceba + all + tomàquet triturat + salsa d'acompanyament (farina + llet + margarina + nou moscada) + formatge ratllat = ???
4- Rap + llagostins + suquet de peix + ametlles + tomàquet triturat + pèsols + llorer + all + un rajolinet de vermut = ????
5- Pasta de full + poma + sucre + crema (opcional) = ?????

A veure com anem de cuina!!

Cinc cançons importants:

- Diga'm un número... És que no sé quina escollir!
- Ai, jo què sé! Fes servir la calculadora!
- Ah, vale! Amb allò del random! Ara ho faig! A veure què surt...

boomp3.com

boomp3.com

boomp3.com

boomp3.com

boomp3.com

Cinc joguines preferides.

- El paper (es poden fer tantes cooooses!!)
- L'ordinador
- El forn i els fogons :D
- El germà :D :D
- L' mp3

Cinc distribucions de GNU/Linux preferides:

- Pssssssssssst!! Pssssssssssssssssst! Carquinyol!!
- (xiuxiuejant) Què vols?
- Deixa'm copiar la de Linux vaaa! Que jo només em sé Ubuntu i perquè ho he vist a l'ordinador del meu germà!!
- Que no! Ara no! Deixa'm!
- Vaaaa tio que m'ho vas dir!!
- Ai, era un moment de feblesa que tots tenim en un moment o altre...
- Vaaaaaaaaa!!
- Que nooooooooo...
- D'acord, tu ho has volgut... SENYOOOOOOOOOOOO!!! Que en Carquinyol m'ha pres l'examen, se m'ha copiat i m'ha esborrat les meves resposteeeeeeeeeeees!!

5 comentaris :

  1. Molt bon meme!!!

    Tinc moltes coses a comentar, que no sé ni per on començar!

    (Estic escoltant Quan somrius :-) )

    Molt bé, això del treball! Vull dir que sembla que t'ha anat molt bé i te n'han sortit molt bé, no?

    Jo de cuina, fatal :-)

    Ah, sí, i molt bona la quarta joguina :-)

    Crec que ho deixo aquí, potser demà comento alguna cosa més :-P

    ResponElimina
  2. xDDDDD

    Un meme molt divertit !!! I felicitats per això del treball, encara que amb allò de la pregunta pràctica era per dir-li "miri, només tenia mitjans per a fer pràctiques amb el Dofinari de Playmobil i encara no està a la venda a l'Estat"

    A veure, de cuina jo diria que són natilles, espaguetis carbonara, musaka, suquet de peix i pastís de poma.

    I allò del linux és que no m'has escoltat, apunta apunta... BeOS, FreeBSD, OS/2, CP/M i MSX

    =)

    Gràcies per fer el meme !!

    ResponElimina
  3. Oh, mai n'havia vist cap de tan llarg i desenvolupat, de meme.

    5 de cada, un nom curiós que no he entès fins pràcticament al final.

    Felicitats pel treball.

    A Xocolatanegralàndia no em faria res anar-hi. Ha de ser bo pels sentits. Si més no tots et serveixen allí.

    La quarta joguina m'ha sobtat. La veritat és que no m'ho havia plantejat mai.

    ResponElimina
  4. JAJAJAJAJAJAJA! eres boníssima, Laia! m'ha encantat com has contestat el meme! i ara a descansar del TR que la pitjor part ja ha passat! enhorabona!

    ResponElimina
  5. Doncs el treball bé, Lluna, malgrat que va saber on apuntar la tia... I em vaig tornar a sentir altre cop decepcionada per la pràctica. Però bé. I de cuina... Mira en Carquinyol, que va ben encaminat!!

    _________________________________

    Ui com m'hagués agradat dir-li això Carquinyol! És veritat que la pràctica era una mica fluixa, però em vaig sentir malament quan em va deixar anara subtilment que només havia traduït informació... Ningú sap el que he arribat a intentar per arribar a estar amb dofins! :(

    Per cert... De cuina genial eh! excepte que no són natilles, sinó la crema catalana (que és el mateix però més espès, però és que a mi m'agrada dir-li crema :D) I l'últim era rap a la marinera... Que he posat els llagostins i he despistat perquè en realitat només són acompanyament. Perdooooo

    Ehem ehem... araaaaaaa no?? Ara que ja m'he xivat a la profe ara em vols ajudar?? Mmm.. ;)

    _______________________________

    Alasanid, lo de joguina ho vaig posar... Per què no me'n sabia cap altra i mira, em va fer gràcia. però ens portem molt bé eeeh!!

    ___________________________

    Gràcies nimue! Espero que us hagi anat molt bé tot allò del festival de nadal també! :D (i que ho hageu fet millor que jo en aquella experiència traumàtica...)

    ResponElimina