29 de desembre 2007

El dia que feia un fred que pelava i la caldera es va espatllar

Quan cridem sota la dutxa? Jo, normalment, en tres situacions:

- Quan estic molt emprenyada i necessito descarregar per algun lloc (quan l'aigua raja no se senten tant els crits :D)
- Quan rellisco i em foto una hòstia bona (això només ha passat una vegada, d'acord, però també compta)
- Típicament, quan l'aigua surt freda perquè algun simpàtic ha engegat l'aigua calenta a l'altre bany, o quan em quedo sense aigua quan estic mig ensabonada, perquè farà cosa d'un mes que m'han baixat la pressió d'aigua, i al vuitè ho tinc fotut...

Quina és l'opció correcta d'avui? La 3!

Tot ha estat arribar al pavelló i veure cartells per tot arreu: la caldera està espatllada. Buff! I llegir això quan a davant hi tens un termòmetre que marca 3 graus és mooooooooooooolt divertit i fa mooooooooolta gràcia... Però res, res, cap dins! L'aigua de la piscina, lògicament, també estava més freda de lo normal, però això no hi fa res perquè al nedar de seguida entres en calor. Però a la dutxa... Ui quin fred hi fotia! Em recordava l'aigua de la piscina del càmping de la Vall d'Aran on estiuejava de petita, que era entrar-hi i no parar de moure's perquè tenies la sensació que et clavaven ganivets! Doncs bé, que passant de tothom que em mirava amb cara estranya (tothom era una dona, perquè la majoria de gent al veure que l'aigua estava gelada feien mitja volta i cap a casa), m'he posat sota al dutxa i he començat a saltar i a cridar per no quedar-me allà encongida i amb una olor a clor per tot el cos. I sabó per aquí, crits per allà, saltets per una altra banda i ja teníem a la Laia ben neta, i molt freda també. Sort que duia guants, bufanda i gorro, que si no a l'arribar a casa m'hagués passat mitja hora davant l'estufa!

4 comentaris :

  1. Jaja! A mi m'ha passat més d'un cop al gimnàs. I jo perquè vaig del gimnàs a la feina, que si anés cap a casa... hagués marxat i m'hagués dutxat a casa. Coi, que després de fer esport, el millor és una bona dutxeta calenta! No suporto l'aigua freda després de fer esport!!!

    ResponElimina
  2. Ai, doncs a mi sí que m'agrada la dutxa freda! Sobretot perquè surto cansada i suada (encara que la gent no s'ho pensi, deu n'hi do el que es sua a la piscina! I al gimnàs ja ni t'ho dic!). Però tan freda com avui, no és clar! Això era massa!!

    ResponElimina
  3. Pensava que m'havia equivocat de bloc... Queda diferent.

    A la llista que has fet jo n'hi afegirua un altre, quan per error o per desgràcia l'aigua surt extremadament calenta.

    Jo no acostumo a cridar a no ser que pateix un accident a l'alçaa dels dits del peu.

    PS: Segur que el musculitos no es va dutxar XD (encara volta per allà o està de vacances?).

    ResponElimina