20 de novembre 2007

Una imatge



Doncs finalment sembla que aquesta serà la fotografia que posaré a la portada del treball. N'hi ha d'altres que desperten molta més tendresa i que vaig estar temptada de posar, però aquesta és una mica especial. Et fa pensar què coi serà el que duu aquest al morro?, i et pica la curiositat. Però mentiria si aquest fos l'element determinant de la meva decisió. Una foto a la qual li tinc un afecte especial, sobretot pel fet que va ser el detonant, l'element desestabilitzador dels meus esquemes i la porta d'entrada al que ha acabat sent el meu projecte de veritat. Abans que el professor ens passés l'article de diari on hi havia aquesta foto, jo pensava diferent i tenia uns altres objectius. Abans tot era caòtic. La foto va donar forma a les meves idees, a les meves cavil·lacions, i a més a més em va obrir una nova porta. Sí, jo volia parlar d'aquells dofins capaços d'ingeniar un mètode per tal de caçar i no fer-se mal, dofins que transmeten el que saben als seus descendents; uns dofins que van més enllà de la noció de dofí que corre pel cap del 80% de la població (i us incloc en aquest 20%, ja que si seguiu aquest bloc espero que us hagin sorprès més per com es comporten i pel que són capaços de fer que no pas pel que ja sabíeu!)

Una simple imatge que pot semblar senzilla, o poc cridanera, o poc adequada. Però el que representa per a mi ho justifica tot. Ara el que queda és intentar trobar una "harmonia" entre aquesta i el text!

[Uff vinga que ja em queda poc! Una mica de motivació...]

boomp3.com

4 comentaris :

  1. La trobo encertada com molt bé dius ataca a la nostra principal debilitat, la curiositat.

    Jo per contra espero que al meu treball el caos hi tingui una gran presència.

    ResponElimina
  2. T'animo a seguir, perquè ja ho tens al pot això, i segur que t'ho has currat tant que es notarà, i es reflexarà a la nota del treball. És un tema que estimes, i quan això passa, els resultats arriben segur, al primer que no vols decebre és a tu mateix.

    Aquesta fot... jo l'he vista ja per aquí, a que si?

    ResponElimina
  3. Ui, caòtic alasanid? de què el fas?

    gràcies xexu, és que ha estat una setmana molt dura i intentava fer una mica d'automotivació, que sempre va bé! Aviat podré tornar més per aquí ^^
    I sí, la fotografia ja l'havia posada quan vaig parlar de la tècnica dels instruments... Quina memòria! molt bé molt bé, així m'agrada! :D

    ResponElimina
  4. De què el faig... De la teoria del caos i els sistemes dinàmics...

    Ja veurem com queda.

    ResponElimina