01 de novembre 2007

Moments dolços

Ja ningú em pot fer enveja, ja ningú em pot refregar els seus per la cara ni delitar-se mentre jo no els puc tastar, ja puc entrar dins l'univers dels sabors dolços i submergir-me en un món de plaer perquè...

Ja he fet els meus panelleeeeets!



- Laia, dits fora!
- Aiii és que això està tan booo!

Sempre passa igual. Encara que la massa estigui sense coure, vaig pessigant mica en mica i m'han de picar els dits, perquè sinó acabaríem amb un parell de panellets per cap! Però m'han frenat a temps i n'han sortit bastants, encara bo!

I comencem a fer boletes, l'una darrere l'altra. Deixem reposar una estona i l'emoció posterior ha estat sublime. Sorprenentment els de pinyons no m'han fet emprenyar ni he estat temptada de llençar-los contra la paret, i els que no sé per què però els pinyons se m'han enganxat a la primera! He enclastat els pinyons amb amor i carinyo? O els anys posteriors estaven en vaga? És igual, ja està fet i m'han quedat de conya ^^

Així doncs l'objectiu principal i únic d'aquest post és.... que ja tinc panellets, ale!

I els que n'heu fet o comprat... que vagin de gust!

4 comentaris :

  1. Carai, els has fet tu?? Bé, amb ajuda, suposo, però t'han quedat molt monos! Si tenien el mateix gust que la cara que fan, devien estar boníssims.

    ResponElimina
  2. què llépola que ets, xiqueta! :D

    laia, al bloc t'hi he deixat una mica de feina, si la vols fer...

    http://www.basar.cat/?p=225

    ResponElimina
  3. A que han quedat bé? Ja t'ho diré si estan bons quan els provi, xexu, perquè tinc l'estómac regirat i encara no els he pogut tastar! :(

    Uii, a mi m'agraden molt els dolços, jacme :P I mira, aquest meme encara té la seva gràcia! sí que el faré... :D

    ResponElimina
  4. uaaaaaa!!!! els has fet tu! quina artistasa!!! espere que ja hages pogut tastar-los i que estiguen tan bons com sembla!! :)

    ResponElimina