06 de novembre 2007

I havia de passar avui...

Podria enrabiar-me i cridar ben fort, destrossar els coixins de l'habitació mentre practico les meves minses nocions de karate i boxa. O bé podria seure una estona, pensar profundament i reflexionar, respirar fons i asserenar-me. O també hi ha una altra possibilitat: posar-m'hi altra vegada com una màquina sense límits i tornar-ho a reconstruir tot fil per randa. Però no em veig en cor de fer cap de les tres coses. No tinc esma per cridar, em pesa cos i ànima, i l'última opció ni platejar-la. Dormir cinc hores no m'ha fet cap bé: tinc el cap com un timbal, ja no sé ni què em dic ni tampoc sé què fer. Bé sí. Dormir. Hauria. Però no puc, els sacs de nervis no dormen. Es cargolen, giren, es lleven i se'n tornen al llit. Però no dormen.

Dues hores de feina llençades a l'escombraria amb un estil magistral. Un triple net, que no ha tocat pas l'anella. Canviant els marges i tabulacions dels paràgrafs del treball, un a un, perquè demà havia quedat amb el tutor per acabar-ho d'arreglar. Havia? Bé, la cita queda pendent, no l'he anul·lada pas. Però em farà gràcia veure la cara que posa en veure'm arribar amb les mans buides. Dic que em farà gràcia per prendre-m'ho amb humor, per riure i no plorar. Que si aquesta frase calia retocar-la, que si calia paginar tot el document i omplir els buits on es feien referències a altres pàgines, peus de foto... I surt allò típic de "No responde". Nervis, mans que tremolen. No si us plau, ara no. I res, tu, que s'ha tancat. He intentat recuperar l'arxiu però miraculosament l'última còpia guardada era de feia una hora i trenta minuts. Mooolt bé, i qui m'ho ha canviat? Precisament ho vaig configurar perquè amb el treball no em passés això, i teòricament em feia una còpia cada cinc minuts...

Paro. M'aturo, sinó el teclat corre el greu perill d'acabar a la UVI en el millor dels casos. M'espera una altra nit tranquil·la i relaxada, d'observació minuciosa i interessantíssima del sostre de l'habitació.

[Perdó pels que esperàveu veure avui el tercer vídeo dels dofins... Intentaré penjar-lo el més aviat possible...]

6 comentaris :

  1. Em sap molt de greu que no puguis llegir el que havia escrit abans... Hi ha hagut un Server Error per part de Google i no s'ha publicat el missatge anterior.

    Més o menys deia que si ja te n'havies assegurat al 120% que realment estés mig perdut i en cas que ho estigui és un cop molt dur.

    Tanmateix, no t'has de desanimar, hi ha pitjors moments per passar una cosa així (el dia abans de presentar-lo) sé de gent a qui els ha passat.

    Pel que fa al "No responde" és com s'hauria de rebatejar cert sistema operatiu.

    ResponElimina
  2. Ai les aventures amb els ordinadors !! Un dia s'hauria d'escriure un llibre sobre el que és més habitual que et passi. I en aquest llibre s'hauria de fer un apartat especial a les còpies de seguretat, aquelles coses que primer no les fem, després ens obsessionem a fer-les i, quan les necessitem... veiem que no s'han fet bé o tal com volíem !!

    ResponElimina
  3. Aquestes coses sempre passen en els pitjors moments. Ànims Laia, no podries arribar a res a la vida si no t'hagués passat a tu també. Mira si pots recuperar alguna còpia amb el cercador del Windows, o amb el Google Desktop, però potser t'ho dic ja massa tard, i amb el temps que ha passat ja ho has arreglat. Ja ens diràs el què, però segur que te'n sortiràs d'una manera o altra.

    ResponElimina
  4. buuuuufff!!!! més ràbia, quan passa una cosa així no t'arriba la sang al cervell, ho sé!

    tranquil·la pel teu profe, si et coneix sabrà que el que dius és cert i que et sents fatal i quedareu un altre dia.

    ànim!!

    ResponElimina
  5. Vas poder recuperar alguna cosa? En fi, no sé què dir, només que... bé, jo faig les còpies sempre a mà. Si estic fent una cosa important, cada cop que he escrit un trosset, gravo. Jo, per treballar, no utilitzo windows, i així no tinc aquest problema. I com que el programa que utilitzo no guarda automàticament, m'he acostumat des de sempre a anar guardant a mà periòdicament, i no és tan pesat. Ja em surt natural.

    Espero que hagi anat bé la trobada amb el tutor!

    ResponElimina
  6. Bé, gràcies a tots!

    No ho he pogut recuperar, així que he perdut una horeta i pico més avui, però ja ho tinc (i ben guardat!!)

    I al trobada amb el tutor... bé... improductiva! però ja queda poca cosa a fer, així que tampoc ha estat un fet trascendental del tot...

    ResponElimina