11 d’octubre 2007

Vida d'estudiant


Eii que encara sóc per aquí! He pensat: ara creuran que la tempesta d'ahir va endur-se el meu vaixell mar endins i que aquest matí m'he despertat en paratge desconegut... Doncs no! He estat complint amb la meva missió com a estudiant, i puc passar el pont més alleujada i tranquil·la, encara que la setmana que ve m 'esperen alguns exàmens més!

Primer, el de física dilluns: Dos qüestions de dos punts cadascuna i dos preguntes de tres punts cadascuna, com sempre. I ale, que si una molla amb una constant de tal, derivar una funció amb sinus, cosinus, logaritmes neperians d'aquells i la mare que els va ...... A sobre vaig arribar tard (mentida, vaig arribar a l'hora però el professor s'havia trobat amb els alumnes estudiant a l'hora del pati i els havia deixat entrar abans), i em vaig posar nerviosa: va començar el pàrkinson, les inspiracions i expiracions, pensar en dofinets o postes de sol i au, a calcular!

I avui m'han donat la nota... hehe... hehehehehe.... HEHEHEHE! (apa, ja està tot dit)

El pitjor va ser el d'anglès, perquè va arribar el profe dilluns i va dir: apa, demà passat examen. I em va posar un text sobre la NASA, que promocionava el turisme espacial i no sé què més. Gramàtica, vocabulari i la redacció: descripció de la parella ideal: no he fet mai una redacció tan pèssima i ensucrada com aquella... Però en moments crítics tot s'hi val!

I finalment avui el d'Història: amb tant embolic de dates, invasions i guerres em pensava que el cacau mental seria impressionant, però crec que no he posat cap bajanada...

Tot seguit, unes dates clau:

10 juny: 09:00 - 10:30 h --> llengua castellana i literatura
11:00 - 12:30 h --> llengua catalana i literatura
13:00 - 14:30 h --> llengua estrangera (anglès)

11 juny: 9:00 - 10:30 h --> Filosofia
13:00 - 14:30 h --> Biologia

12 juny: 9:00 - 10:30 h --> Física
11:00 - 12:30 h --> Química

I després d'això, ja podré respirar tranquil·la...

5 comentaris :

  1. Vinga, que segur que va tot molt bé, com l'examen de física!

    ResponElimina
  2. Molta merda que diríem, però apren a respirar amb o sense tranquil·litat, creu-me, després d'aquestes dates també fan falta classes de "ioga" (per dir alguna cosa!)

    ResponElimina
  3. 10-12 juny? encara falta u món, no cal precupar-se'n per el moment.
    Sí, sort, sort. Un petó
    Ferran.

    ResponElimina
  4. Però què feu fent exàmens a aquestes alçades? Però que no acabeu de començar? Que m'he despistat i ja és Nadal? Collons com passa el temps! M'ha fet molta gràcia això de l'examen d'anglès i la redacció ensucrada. En els exàmens d'anglès no se't jutja per si dius la veritat o no, només per què el que diguis estigui ben escrit i estructurat. Però mira, ens podries penjar la redacció, que em faria gràcia llegir-la!

    ResponElimina
  5. Moltes gràcies Lluna! Això espero!

    Ho vaig intentar una vegada fer ioga, Carme ja que tenia un problema i em van dir que potser seria de nervis, però no vaig poder concentrar-me!

    Ai, però en un tres i no res t'hi trobes ferran!

    Aaaa no, xexu, no penso penjar-la! de moment encara ni la tinc corregida, i els exàmens se'ls queden els profes... Si tinc poquetes faltes ja en tinc prou, però no sé què pensaríeu de mi si la penjo!

    ResponElimina