12 d’octubre 2007

Catalanitat

Des del meu punt de vista, el meu poble no és gaire independentista ni res d'això. Més aviat al contrari, crec que cada vegada els ciutadans tendeixen més cap a "l'altra banda", i hi ha una profunda incorporació de costums de la resta d'Espanya que aparten i deixen en un segon pla la cultura catalana, i tot perquè la castellanització de la població s'ha estès molt últimament. Inclús crec que al govern aquest any ERC ja no hi té representació. És per això que no hagués dit mai que avui, des de la finestra, veuria això....



M'esperava la reacció contrària: balcons amb banderes espanyoles, en tot cas. Potser en algun racó encara queda una mica d'esperança...

4 comentaris :

  1. Jo també he vist alguna senyera avui, i m'ha fet gràcia. És clar que a la ciutat hi ha de tot, i també he vist un parell de banderes espanyoles, una amb l'ocellot aquell i tot. Però bé, com ja he escrit a no sé on, jo he celebrat el dia tal com ens van dir que féssim, com ens sentíssim, per tant, he fet castells, i he anat a treballar.

    ResponElimina
  2. Així, així! castells! però treballar també...? (ara que si jo treballés amb dofins només faria festa per nadal i uns dies a l'estiu!!)

    ResponElimina
  3. A mi també m'ha sorprès aquesta foto.

    És cert que hi ha regions del territori que són força de l'altra costat.

    PS: Demà a commemorar el 67è aniversari de l'assassinat del 123è President de la Generalitat.

    ResponElimina