09 d’agost 2007

De compres

Si no fos perquè quan miro a terra me'ls veig diria que no tinc peus. Els tinc adolorits, masegats i no me'ls sento. He estat des de les cinc fins ara al entre comercial, de compres. I no em puc queixar perquè no he anat a acompanyar només als altres, sinó que també m'havia de comprar una cosa per a mi. per`se m'ha ocorregut posar-me una faldilla fins als peus molt prima, quasi transparent, de tots colors i amb mil dibuixets, una samarreta de tirants blava i unes sabates una mica altes, però no tenen taló. I es que no me n'he enrecordat que als centres comercials mai és etsiu, sempre és primavera, la temperatura sempre és agradable quan es va amb màniga curta o una camisa prima. I jo pelada de fred escales automàtiques amunt, escales automàtiques avall, un passadís rere l'altre. En principi la llista era aquesta:

- Unes ulleres de sol pel meu pare que encara li devíem del seu sant.
- Un banyador per a mi de part de la meva iaia, perquè el meu aniversari és el 26 i en comptes de comprar-m'ho ella doncs em diu que m'ho compri jo (i si m'espero molt ja no farà solet i no podré estrenar-lo, que això sempre em fa il·lusió)
- Cortina per la galeria, que està destrossada
- Cantoneres de plàstic que simulen l'alumini per intentar arreglar la taula de l'ordinador (mentre escric mon pare pren mides...)
- Tres litres de llet perquè no n'hi ha ni una gota i marxem diumenge.
I crec que ja està.

M'he provat... quatre banyadors, i el quart me l'he quedat. El primer era de color taronja i tenia massa poca roba pel meu gust (ensenyava mig cul! A mi no em va...). El segon era de color marró, negre i blanc, i també era massa curt (eren de la mateixa marca... Després m'hi he fixat. Em sembla que eren tots igual però amb diferent estampat... El tercer ja era d'una altra botiga, i realment tenia un estampat preciós, difícil de definir: era de colors marrons, grocs, blaus i vermells, i no era res concret. Però m'anava una mica gran i no hi havia talles a escollir, aixi que he decidit provar-me el quart: genial! També es de color taronja cridaner, com el primer, i té la costura de color marró. Si em poso una mica més morena, encara em ressaltarà més. Ah, si! I mentre me'l provava, una dona gairebé em gira la cortina i quedo jo allà despullada! Però s'ha fet enrere quan he sentit que la dependenta li deia que estava ocupat... Llavors m'ha baixat la taquicàrdia i he respirat moolt més tranquil·la!

Bé, una tarda agotadora però profitosa. Ja tinc el meu primer regal!!

3 comentaris :

  1. Ei, jo no seré aquí per felicitar-te el dia del teu aniversari, així que per molts anys!!! (amb uns quants dies d'avançament).

    Buf, això dels provadors... I encara, era una dona, t'imagines que és un noi? Jeje, no seré dolenta :-)

    ResponElimina
  2. Home, si hagués estat un noi guapo, li haguessis pogut dir que entrés, que hi ha oportunitats que no es poden deixar perdre...

    ResponElimina
  3. Apa apa quines idees (ja m'hagués agradat hehehe...)

    Gràcies Lluna! I com que suposo que seràs de vacances, que vagi bé!

    ResponElimina