06 d’agost 2007

Cel apocalíptic

Bé, fa vint minuts a Cerdanyola hi havia un cel d'aquells ennegrits, de núvols gegants que sembla que se't mengin. I ja que hi ha càmera digital a casa des de fa un mes (i és la joguina, la novetat), li he fet una fotografia. I no me n'he pogut estar: l'he enviada a l'espai El temps del telenotícies de tv3 (és la primera vegada que ho faig, potser tinc la sort del principiant). Així que si avui algú a les 21:25 està escarxofat al sofà i veu a l'espai el temps una fotografia de Cerdanyola (que no és segur, l'han d'escollir, que segur que en reben moltes) enviada per Laia i Montse... la primera sóc jo! I la segona la mama, que hi era present. Apa doncs, que vagi i bé i que no us plogui molt tampoc!

I pels que no ho pugueu veure (si hi surt), la foto:


3 comentaris :

  1. Aquest cel tenim tant a prop de Barcelona? Serà que no me l'he mirat bé avui, vaig a recollir la roba de l'estenedor! I després a mirar el temps de les notícies.

    ResponElimina
  2. N'ha sortit una de Cerdanyola però no era la mevaaa! I que consti que la meva m'agrada més, és més clara.. A l'altra simplement s'hi veu el campanar... Ens hi conformarem... Doncs es que estava al balcó i vaig veure el cel així, que feia dies que no l'hi veia i mira, vaig pensar en fer-li una foto... I aquesta tarda segurament més!

    ResponElimina
  3. Molt maca la foto! Va ploure al final o no?

    ResponElimina