10 de juliol 2007

Les meves primeres passes

Bé, aquest post en realitat és per provar si d'una vegada per totes sé com funciona més o menys el Photoshop i l'Image Ready. Era la creu de l'estiu passat: no me'n vaig sortir. Cada dos per tres mirant el manual, no sabia fer res... Aquest any m'ho he pres més amb calma i he anat tocant, investigant a poc a poc i sense intentar imitar un model que hagi trobat per allà perdut. I ja que aquest bloc és abstant nou i necessitava una petita reforma, he decidint fer-hi unes quantes modificacions. En primer lloc la imatge que apareix a dalt de tot. aquesta segurament canviarà sovint ja que no n'estic gaire convençuda. Per altra banda volia posar un calendari al marge, ja que n'havia vist a altres blocs i em feia gràcia. Però em vaig barallar amb el codi HTML i no vaig ser capaç de saber com funcionava i on havia de col·locar totes aquelles frase interminables que comencen i acaben amb els signes <> . Gràcies però al Carquinyol per tal d'intentar ajudar-me desinteressadament. I ja que no sabia com plantificar-lo i a més a més estava aprenent Photoshop, vaig decidir fer-lo en format jpeg, és a dir, que el que veieu és una fotografia que hauré de canviar cada mes però tranquils, és poca feina i ja tinc tres mesos fets per endavant! I l'últim crit han estat les animacions. Amb l'Image Ready en vaig aprendre i el meu primer projecte ha estat la cirereta que veieu més avall, que no para de sorprendre's... Encara no sé de què... Potser de l'allau de comentaris que donen vida al meu petit bloc...

Image Hosted by ImageShack.us

1 comentari :

  1. Una cirereta molt maca !! Felicitats !! Jo també em barallava amb el Photoshop, però el programa guanyava la batalla, així que jo sóc més de Fireworks... encara que la darrera versió del Photoshop és bastant més amigable, almenys per a mi. :)

    ResponElimina