11 de juliol 2007

La promesa

Bé, pels que vau llegir el post sobre el Mulla't que vaig escriure dilluns, aquí deixo e que vaig prometre: el meu "diploma" hehehe... 4100 metres, que els vaig comptar! És la meva gran fita solidària de l'any, i a la pròxima edició també m'hi veuran! Tan sols ho he penjat per corroborar la credibilitat que pogués tenir... Ja que no tinc escàner he hagut de fer una fotografia del full... Però encara es veu força bé, no?

Apa, bon dia a tothom i salut!

[nota del 12/07/07] ha sortit a la revista local de Cerdanyola que en total es van fer 52000 metres (aproximadament, ara no me'n recordo del número exacte...) i es van recaptar un total de 3000 euros, dels metres recorreguts i dels objectes que es venien: ventalls, samarretes, ulleres i tovalloles de piscina...


3 comentaris :

  1. Una promesa sempre s'ha de complir!! Ben fet !!

    ResponElimina
  2. jejeje gràcies... Em feia gràcia posar-ho... És el meu primer acte solidari individual ^^

    ResponElimina
  3. enhorabona, campiona!
    és una bonica iniciativa.

    ResponElimina