19 d’abril 2007

Un dia meravellós... de moment

Per fi m'he decidit a escriure. No recordo ja quan vaig decidir crear un blog ni què em va motivar a fer-ho. Suposo que poder expressar com et sents o el que penses a algú que o et coneix és reconfortant. A l'altra banda de la pantalla hi ha algú que mentre llegeix va fent que sí amb el cap, riu, plora o bé pensa que estic mig boja, tan m'és. Però segur que ell no em jutjarà pas pel que sap de mi o pel que he fet o dit abans-d'ahir, sobretot perquè no em coneix. Però espero que aquells que algun dia topin amb mi per casualitat (o no) dediquin una estona a llegir i potser troben alguna cosa en allò que escric que els fa pensar, o amb la qual es poden identificar o, simplement, animar-se si el dia ha estat molt feixuc.

No hauria pogut triar un millor dia per començar a escriure. Fa mitja hora que he tornat de l'institut i estic posseïda per un optimisme fascinador. feia dies que noem sentia així, normalment no sóc tant positiva; per això potser em sorprèn tant quan el cervell se'm gira i ho veig tot ple de llums de colors. En primer lloc a segona hora he fet educació física, i això ja és motiu per tenir un dia radiant. No sé què em dóna l'esport però m'omple de vitalisme i energia, en comptes de xuclar-me-la com una sangonera. Corrent a banda i banda del pati de l'institut, acabant esgotada, asfixiada, intentant inspirar el màxim d'oxigen a cada respiració... però contra pronòstic, cada vegada em sento millor, més viva i tinc ganes de córrer més i més, sense parar, cridant, rient... A més a més, el professor ens ha donat el paper de l'autorització per tal d'assistir a la sortida anual d'educació física d'esports d'aventura. És la millor de tot l'any, aquell dia queda gravat a la meva memòria per sempre. Les recordo totes, des de que anava a primer. Ara que faig batxillerat ja em pensava que no al faria i vet-ho aquí això no és així. A partir d'avui comptaré les hores, els minuts i els segons i quan el dia arribi i hagi passat tindré un parell de dies de nostàlgia, però tot el que hauré viscut quedarà gravat en els meus records i quan vulgui ho podré recuperar i reviure aquest dia.

D'altra banda he tingut un examen de biologia que m'ha anat genial. Val a dir que és la meva assignatura preferida i que m'agrada. Però quan he sortit de l'aula tan sols tenia ganes de botar i fer crits i xisclar. Un llit elàstic dels de la fira hagués sigut l'instrument idoni per reviure aquell moment. Virus i bacteris. Bacteris i virus, tan se val. La professora em planta el full davant dels nassos i un parell en blanc per tal de que li expliqui el que vulgui (bé, si li expliqués la meva vida no crec que li fes gaire gràcia...) Primer, el nom, a dalt a l'esquerra, amb el bolígraf blau cel, sempre blau. Després, la prova de foc: una repassada a totes les preguntes de l'examen, una per una i amb deteniment. La primera, genial, la segona, la tercera... Quan vaig per la cinquena me n'adono que un somriure entremaliat s'ha dibuixat als meus llavis sense adornar-me'n. La sisena, la setena, i el que en castellà diuen "la risa floja" em posseeix i no puc parar. Qualsevol burrada que algú digui en aquell moment és fantàstica per dissimular i que els altres no pensin que estic sonada. Nou, nou en total. La mà agafa altre cop el bolígraf, sempre el blau, i comença a escriure. Ràpid, sense mirar-s'ho gaire si aquella "a" és més gran que la següent o no. A tota màquina, cada vegada amb un somriure més gran, ara ja és d'orella a orella. L'entregues, i ja està tot fet.

Un dia perfecte per començar.


2 comentaris :

  1. Wapix ^^
    He de dit que em sento molt orgullosa de poder estrenar els comentaris del teu blog, i que m'ha encantat el que has escrit! La sensació de l'exàmen... Crec que poca gent ha viscut aquesta sensació i per això poca gent estudia com s'hauria d'estudiar xD A veure si el meu de mates de demà em va com a tu aquest ^^ Nena, he de dir que això comença tenint mooolt bona pinta i que cada dia en tindrà més. N'estic segura! :D

    Molts petons per tu i mossegadetes a les cireres de la foto ;)

    Fins demà!

    ResponElimina
  2. Ja he descobert el què del dissabte :-P

    Esperaré, a veure amb què ens sorprens!!!

    ResponElimina